ISO 9001
ISO 9001 este un standard global de management al calitatii. Mii de companii din peste 100 de tari l-au adoptat si inca si mai multe sunt in curs de a o face. De ce? Pentru ca el controleaza calitatea. Economiseste banii. Clientii asteapta acest lucru. Iar firmele concurente il folosesc.
ISO 9001 poate fi aplicat tuturor tipurilor de organizatii. Indiferent de marimea lor sau de domeniul in care activeaza. El poate ajuta atat firmele axate pe productie, cat si pe cele axate pe servicii, sa atinga standarde ale calitatii recunoscute si respectate in intreaga lume.
ISO este Organizatia Internationala pentru Standardizare. Ea are sediul in Elvetia si a fost infiintata in 1947 pentru a dezvolta standarde comune internationale in numeroase domenii. Membrii sai provin din peste 150 de organe nationale de standardizare.
ISO 22716
ISO 22716 este un standard international care defineste cerintele pentru bune practici de fabricatie a produselor cosmetice.
Acesta se adreseaza tuturor organizatiilor care au in domeniul de activitate productie, control, depozitare si expediere produse cosmetice.
Standardul promoveaza adoptarea unei abordari integrate a proceselor pentru a furniza in mod eficient produse care indeplinesc cerinte de siguranta a produsului cat si cerintele clientilor.
Folosim cookie-uri necesare pentru a face site-ul nostru să funcționeze. De asemenea, am dori să setăm cookie-uri de analiză opționale care să ne ajute să-l îmbunătățim. Nu vom seta cookie-uri opționale decât dacă le activați. Utilizarea acestui instrument va seta un cookie pe dispozitivul dvs. pentru a vă aminti preferințele. Detalii aici.
Cookie-urile necesare ajută site-ul să fie utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.